Kirándulás
Ma 2024. 3. 19, kedd, József napja van.
Holnap Klaudia napja lesz.
Az általad nézett oldal: Címlap Sport Kirándulás
Kirándulás
Hahó Bakancsosok!

altIdén másodszor kötünk bakancsot ezen a hétvégén. Mi, a három főbakancsos, Amália Sebestyén tanárnő, Magda Gábor és Balazs Elias tanár urak azt találtuk ki, hogy ezúttal a lakóhelyünk közvetlen környezetét járjuk be. November 20-án szombaton reggel 8-kor gyülekezünk a szerencsi vasútállomáson, hogy a 08.17-kor induló és Golopra menő piroska vonattal átruccanjunk Golopra, gyaloglásunk kezdőpontjára. A táv körülbelül 10-11 kilométer. Útvonalunk a golopi kastélyt, a Somos tömbjét, a Gárdonyi-tetőt, a Fekete-hegyet és az Aranka tetőt is érinti, hogy aztán a kora délutáni órákban már a szerencsi Halász Cukrászdában pótoljuk az elégetett kalóriákat. A jó túraidőt mi szervezők már megrendeltük! Rajtatok a sor, hogy a három szervező tanár valamelyikénél, vagy osztályfőnökötöknél feliratkozzatok az induló listára. Várunk Benneteket! Ha bármi kérdésetek merülne fel, ne habozzatok megkeresni a szervezőket!

Bocskais Bakancsosok a Tállya-Erdőbénye útvonalon

altA kitűzött cél ezúttal a pirossal jelzett Kossuth túraútvonal Tállya-Erdőbénye 15 kilométeres szakaszának teljesítése. Amit ezen túl elértünk, az ennél sokkal több; a visszatérő rutinos törzstagoknak már meg sem kottyan egy ilyen táv teljesítése, az újonnan csatlakozók pedig rákaptak a túrázás ízére. Igazi közösség van formálódóban. A képek magukért beszélnek…

Húszezer lépés Mádról Tállyára

altMúlt hét végén második alkalommal vettük nyakunkba az erdőt egyre lelkesebb túracsapatunkkal, a Bocskais Bakancsosokkal. A kitűzött cél az volt, hogy átgyalogoljunk Mádról Tállyára. Az erdőt még mindig a színek kavalkádja jellemezte. 17.5 kilométert regisztráltak a GPS alkalmazásaink, amely táv teljesítése közben 450 méter szintet vettünk fel. De az igazi élmény mégis inkább a barátokkal együtt töltött idő, a közös sztorizás, a Mád határában talált lovak megetetése, a kökényezés, a tőkéken kint hagyott szőlőből csemegézés és a patakban való bakancsmosás voltak. Az élményről mindennél többet azonban a túra közben készített fotók mondanak. Ezzel a kihívással azonban még nem ér véget az idei túrasorozat. Decemberben a tokaji Kopasz-hegy lesz az úti célunk. Várjuk vissza a kemény mag profivá váló túrázóit és az újonnan csatlakozókat!

Bocskais Bakancsosok

altOktóber 5-én, szombaton indult útjára először a Bocskais Bakancsosok lelkes csapata egy Szerencs-Monok túrával, megnyitva ezzel egy egész tanéven átívelő túrasorozatot. A közel 11 km-es séta a Teremtésvédelmi Hét záróakkordja is volt.
Negyvenen vágtunk neki az esős és kicsit csípős reggelnek, de az esőkabátok egy idő után lekerültek rólunk. Jókedvűen róttuk a kilométereket, rácsodálkozva az őszi táj szépségére, bele-belekóstolva a felhagyott szőlők édes gyümölcseibe. Túránknak egy másik apropója a Világ Gyalogló (Hó)Nap eseménysorozata volt, amihez azzal a nem titkolt céllal csatlakozott a gimnázium, hogy a gyaloglás egészségmegtartó hatásaira hívja fel a tanulók és a szülők figyelmét.
A következő túrára november derekáig kell várnunk, amikor a mádi dombokat és szőlő dűlőket vesszük a nyakunkba. Ha nem félsz a kilométerek gyűjtésétől, tarts velünk! A tanév végére garantáltan elkopik a bakancsod talpa.

Tokaj_2016_június

A tanév utolsó kirándulásán jártunk Tokajban. Megtudtuk mi a különbség kajak és kenu között, eveztünk a Bodrogon és meglátogattuk az árterét. Gyönyörködtünk a madarak röptében ( jégmadár, szürke gém, kócsag, dankasirály) és a növények világában ( vizitök, sulyom, kolokán, vizililiom - tavirózsa). Gazdag, szép nyarat mindenkinek és a nyár végén újra megnézzük a Bodrogot!

Tatra_2016_majus

Május 13-14-én egy kis csapattal voltunk kirándulni a Felvidéken. Jártunk a Szlovák Paradicsomban (Sucha Bela) és a Magas Tátrában (Zöld-tó 1551m). Az időjárás nem volt túl kegyes hozzánk, de ez a mi jókedvünket nem rontotta és a képek magukért beszélnek. Reméljük mindenki élményekben gazdagodva tért haza, és örömmel tekint vissza erre a kirándulásra.

Tátrai kirándulás

Február 12-én és 13-án a Tátrában túráztunk. Az éjszakát Nova Lesnán töltöttük, másnap finom reggeli után indultunk a túrának. Sose látott nagy hóban túráztunk, a hangulat a maximumon volt. Köszönjük a lehetőséget és minden segítséget, ami lehetővé tette ezt a feledhetetlen kirándulást. Szerintem erre még nagyon sokáig emlékezni fogunk. (a túrázók  )